lördag 19 februari 2011

Faluröda träslott

Endast -17,4 grader här, jippi!!! Nu hoppas jag att temperaturen stiger lite till så jag kan göra min efterlängtade tur till IKEA. Ska se om jag hittar takbelysning till vårt helpanelade sovrum med 2,10 i takhöjd, Vad passar?

Förutom dagens panel-och listmålning har jag även tittat på sommarens semesterbilder och vill tipsa om ett stopp vi gjorde vid Hälsingegården Erik-Anders i Asta, Söderala. Där har dom butik med nya och gamla ting, egentillverkade möbler och kök. Det fanns fika att köpa och njutas av i den fina trädgården...

Edvin blev snabbt förtjust i gamla dockvagnen och racerbilarna.

3 kommentarer:

LIVS LYST sa...

For et hus--- for et hus... Nydelig!!!

Liv

Bergagårdens Lina sa...

Kul att du är tillbaka med bloggen igen! Har sett fram emot nya inlägg :)

Bara -13 här ikväll, hoppas att det är en början på nåt nytt...längtar efter rinnande vatten och en dusch!!

till-vidas-ara sa...

Tusen tack för dina ord hos mig! Så himla uppskattat. om sommaren blir kommentarerna så få :)
Fint här! har en man som är likadan, vill göra allt själv till ytterlighetsgräns och perfekt ska det va, så mycket blir aldrig gjort eller bara slarvigt av mig :) men duktig är han när det kommer till!
4 små! Det är verkligen bra jobbat. skulle haft, men lillasyster tas hand om släkten i himlen, det är bra det också!
Gillar skåpen här nedan så mycket. allt gammalt, nött och stött med själ och hjärta, såå himla fint!

Kramar Lycke